Usposabljanje: zagovorništvo in družbena omrežja

Zavod Škatlica in Mladinski svet Slovenije vas vabita na usposabljanje o zagovorništvu na družbenih omrežjih, ki bo potekalo v obliki 4 delavnic:

  • v četrtek, 31. marca, med 9:30 in 13:30 po Zoomu,
  • v živo v petek in soboto, 8. in 9. aprila, med 9:30 in 18:30 (petek) in 9:30 in 13:30 (sobota).
Udeležencem, ki prihajajo izven Ljubljane, in se bodo udeležili celotnega usposabljanja, lahko 8. aprila zagotovimo prenočišče v Ljubljani in povrnjene potne stroške. Pri prijavi bodo imele prednost udeleženke in udeleženci, ki se bodo udeležili celotnega usposabljanja. Vsaka delavnica je omejena na 20 udeležencev.

Prijave zbiramo do 27. marca s pomočjo elektronske prijavnice.

Komunikacija je ključna za doseganje sprememb, ki jih kot organizacija zagovarjamo, družbena omrežja pa predstavljajo vedno bolj pomemben način posredovanja naših glavnih sporočil.

Ob učinkoviti uporabi lahko postanejo inovativna orodja za obveščanje in mobilizacijo skupnosti za skupni zagovorniški cilj, posameznikom pa omogočajo sodelovanje v dialogu o družbenih vprašanjih, sodelovanje pri prizadevanjih za spremembe in vzpostavitev občutka skupnosti.

Zato vas vabimo na usposabljanje o zagovorništvu in družbenih omrežjih, kjer bomo s priznanimi strokovnjaki na področju zagovorništva, mladinskega dela in družabnih omrežij raziskovali specifike družabnih omrežij ter marketinga in komunikacije na njih, nadaljevali bomo s študijo specifičnega družbenega omrežja za mlade – TikTok, zaključili pa z delavnicami marketinga na družbenih omrežjih in pomenu socialnega marketinga.

Zagovorništvo in družbena omrežja (četrtek, 31. marca, med 9:30 – 13:30)

Delavnico bo vodila Tea Jarc, predsednica Sindikata Mladi Plus in nekdanja predsednica Mladinskega sveta Slovenije. Na delavnici bodo udeleženke in udeleženci:

  • spoznali različna družbena omrežja, njihove specifike, prednosti in slabosti, kako se med seboj razlikujejo in kako so ta drugačna od množičnih medijev ali interne komunikacije;
  • spoznali orodja za oblikovanje sporočil za družbena omrežja; oblikovanje grafik, video materialov, ključnih sporočil;
  • prek praktičnih nalog pripravili vsebino zagovorniških aktivnosti za družbena omrežja. 

TikTok (petek, 8. aprila, med 9:30 in 13:30)

Delavnico bodo vodili strokovnjaki digitalne marketinške agencije POINT OUT, ki sodeluje z naročniki, kot so Peugeot, BTC City, Petrol, A1 in BMW. Na delavnici bodo udeleženke in udeleženci raziskovali:

  • Kaj je TikTok in v čem je drugačen od drugih družbenih omrežij? Kdo ga uporablja? Kako deluje algoritem?
  • Priložnosti TikToka za mladinsko delo in približanje novim generacijam, primeri dobrih praks;
  • Kako načrtovati in ustvarjati vsebine? Kako postati in ostati viden ter prihraniti čas?

Socialni marketing (petek, 8. aprila, med 14:30 – 18:30)

Delavnico bo vodila Tanja Rudolf Čenčič iz projekta Iz principa Združenja DrogArt. Iz principa ponuja inovativne oblikovalske rešitve neprofitnim organizacijam z vizijo spodbujanja pozitivnih sprememb v družbi preko socialnega marketinga.

Osnovni princip socialnega marketinga je prispevati k vrednotam, medsebojnemu razumevanju in spoštovanju ter izboljšanju kakovosti človeških življenj, način implementacije teh vrednot  praksi pa bodo udeleženke in udeleženci interaktivno raziskovali na delavnici.

Marketing in družbena omrežja (sobota, 9. aprila, med 9:30 in 13:30)

Delavnico bo vodil Matic Žmuc, direktor zavoda Ypsilon. Na delavnici bodo udeleženci raziskovali marketing na družbenih omrežjih, postavljanje marketinških in poslovnih ciljev in strategij, oglaševanje na družbenih omrežjih ter osnove oglaševanja na Instagramu, Facebooku, TikToku in LinkedInu. Udeleženci in udeleženke bodo dobili dober pregled nad orodji, ki so jim na voljo, delavnica pa vključuje veliko praktičnega in samostojnega dela ter dela po skupinah.

Prijave zbiramo do 27. marca s pomočjo elektronske prijavnice.